۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۳۲

کریمیان به تمرین تراکتورسازی بازگشت/ حضور فروزان و مشاوره علی کریمی

کریمیان به تمرین تراکتورسازی بازگشت/ حضور فروزان و مشاوره علی کریمی

مهدی کریمیان هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی پس از حادثه رانندگی برای اولین بار در تمرین تراکتورسازی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی پس از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب آهن و سپاهان در شهر تبریز برگزار شد. این تمرین از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی آغاز شد و تحت تاثیر دو پیروزی این تیم و بازگشت مهدی کریمیان قرار داشت. مهدی کریمیان که به خاطر حادثه رانندگی مدتی در بیمارستان و منزل بستری بود، برای اولین بار بعد از این حادثه در تمرینات حاضر شد.

* کریمیان ابتدا با مجید جلالی حدود 20 دقیقه جدا از سایر بازیکنان صحبت کرد و توضیحاتی را به سرمربی تیم ارائه داد. این بازیکن سپس به صورت انفرادی و اختصاصی به دویدن دور زمین مشغول شد.

* حدود 3 هزار هوادار در تمرین امروز تراکتورسازی حضور داشتند. این هواداران برای سلامتی کریمیان یک گوسفند قربانی کردند. همچنین محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته تراکتورسازی و دروازه‌بان این فصل تیم گسترش فولاد به صورت سرزده سر تمرین تراکتوری‌ها حاضر شد و مورد استقبال هم تیمی‌های سابق خود قرار گرفت. فروزان همچنین احوال کریمیان را جویا شد.

* سعید دقیقی به علت مصدومیت، میثم بائو و محسن حسینی به علت محرومیت از طرف کادر فنی و محمد نصرتی به دلیل نامشخصی در تمرین امروز غایب بودند. کریم انصاریفرد هم با لباس شخصی در کنار زمین حضور یافت و تمرین نکرد.

* مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی با 20 دقیقه تاخیر به تمرین رسید. مجید جلالی بعد از این تاخیر، با اسدی دقایقی گپ زد و با این بازیکن شوخی کرد.

* در یکی از بخش‌های پایانی تمرین امروز، بازیکنان به زدن ضربه پنالتی مشغول شدند. نکته جالب توجه اینکه حامد لک پنالتی اکثر بازیکنان از جمله دو پنالتی علی کریمی را مهار کرد.

* علی کریمی به پزشک تیم تراکتورسازی توصیه‌ها و مشاوره‌هایی را درباره تهیه و استفاده از مکمل‌ها داد.

کد خبر 2115192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha